Bunda ne var kardeşim ? Zorunamı gitti 3 Tlyi önceden göndermek korkuyosan numaramı adresimi veriyim problem olursa gelir çayımı içersin.
Ukalalığın lüzumu yok o zaman adam gibi konu açacaksın ve derdini açık açık anlatacaksın 3 tl arayışına girecek kadar olsam senin gibi konu açar sonra başka taleplerde bulunurdum benim sana pm atıp teklif yapma sebebim işin görülsün olayıydı ama inan böyle bir kişi olduğunu bileydim direk tuttur numaranı alır bağış yapardım hadi sana kolay gele.