mavikral adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Benimde daha alacağım var lütfen böyle kişiler ile çalışmayın insanları kandırmayı çok seviyorlar telefonla arıyorum açmıyor bunların bir sitesi var ürün girişi yaptım hala ücreti alamadım forumdan yasaklansın lütfen....
1.(mavikral) Seninle ürün başı 15 kuruşa anlaştık 2000 ürün girmedin bile sisteme sana tam 300 TL ödeme yaptım! iş sonunda bana iş zormuş ben 20 KRŞ den hasapladım 50 tl daha ödeyeceksin diyosun bu doğru bir davranış değil işine gelmiyosa baştan hesap kitap yapıcaksın ona göre iş alucaksın veya almıyacaksın.


ysmedia adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Evet aynen öyle.
Ne telefonları açıyor , Ne mesajlara cevap veriyor.
Nede özel mesajlara.
2.(ysmedia) seninle konuşmamıza göre hergün 10 post atacaktın siteye günder 1-2 tane attın nerdeyse 3 ayda siteye toplamda 100 post ya attın ya atmadın 50 tl ödeme yapıcaktım sana ama kalktın terbiyesilik yapıp sitedeki tüm eski yazılarıda sildin. senin orda 100 post luk emeğin varsa başka arkadaşlırda 1000 postluk emeği var.ödemen 10 gün geç oldu diye yaptığın çok yanlış bi davranıştı...