Radius adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Komisyon yüksek, trade yok, risk içeren PayPal olsa da önce ödeme istiyorsun. Zor, çok zor
Konu baltalamayalım zaten milyarlık alım satım yapmıyorum. 5 - 10 - 50 ufak çaplı alım satım yapıyorum. ticaret puanlarına göre önce bende gönderebilirim. Ordada kesin hüküm yok. Ama genel olarak ödemeyi ilk alıcam.