İkinci resimde görülen İde yazısını buldum diğer seçenek Raıd di onu işaretleyip çıktım formatı atmaya çalışıyorum bakalım. Windwosu yükle dedim hata verdiği yere gelmeye çok az kaldı.
Hocam niye Raid seçiyorsunuz?Raid'de yine o hatayı verecektir.IDE seçin.IDE'de hata verirse zaten donanımsal sorununuz var demektir.