Yardımcı olabilecek olan varmı ? Enom suppor centera bağlanmak istediğimde giriş yapmıyor ve aşağıdaki link açılıyor;
http://www.enom.com/loggedout-supportcenter.asp

Tlf etmekten başka durum yok gibi ama farklı dillerde nasıl anlaşacaz o da muamma..