Pro paket aldığımızı düşünürsek ?
Zaten Pro paketi alan Adı üstünde Profosyonel İyi firmalardır ... Bi firma içinde 400 TL Bence büyük bi masraf değil ... Zaten adam kazanıyoki pro alıyor ..
Biz Eko Paket aldık satışlarımız süper olur'da tavan yaparsa Propaket'de alırız ..
Sıfırdan başlayıp'da kimse Pro paket almaz bence : )