durancan adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Güzel oyun eline sağlık sanırsam unity ile çalışıyorsun ?
Teşekkürler kardeşim, evet Unity ile çalışıyorum.


Cycl0ne adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
İlk giriş oyun olarak çok başarılı buldum tebrikler, bırakmayın bunun peşini.
Teşekkürler. Şevkim kırılmazsa 2.versiyonu da yapacağım