garbiyar adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
botla yda manul ne fark eder ki ajansa abone olanların hepsi botla çekiyor

en önemli olan konuyu ne fark eder diye geçiştirmeniz bence en büyük sorun.

adamlar bas bas bagırıyor özgün olmayan sitelerle işimiz yok diye siz ne fark eder diyip geçiştiriyorsunuz.

el insaf...