Messi adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Günde 50 100 konuyu manuelmi yazıyorsunuz.
Yoksa botlamı çekiyorsunuz?
botla yda manul ne fark eder ki ajansa abone olanların hepsi botla çekiyor