Haklısın sende kendince.
Bunu senin yapman lazım mesaj sayının yükselmesi için. Özür dilerim.
Benim bu forumda girdigim iki bölüm var. 1. Google AdSense o bölümde yardıma ihtiyacı olan insanlara yardımcı olduktan sonra hemen Off Topic bölümüne giriyorum. Bu bölümünde bahsettigin gibi bir kuralı yok.
Kimseyi rahatsız edecek bir davranışta bulunmuyorum paylaşım yapıyorum. Kaldıki bunu yapan sadece ben degilim.
Bu kadar stres yapma.
mesaj sayısı umrumda değil burası off-topic burada etki de etmez her yüklediğiniz videoyu buraya konu olarak açarsanız işimiz var demektir