P90X adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
hocam dün yazacaktım sildim ama tutamadım kendimi ne zaman video yükleseniz buraya konusunu açıyorsunuz her şeyin bir sınırı vardır
Haklısın sende kendince.

Bunu senin yapman lazım mesaj sayının yükselmesi için. Özür dilerim.

Benim bu forumda girdigim iki bölüm var. 1. Google AdSense o bölümde yardıma ihtiyacı olan insanlara yardımcı olduktan sonra hemen Off Topic bölümüne giriyorum. Bu bölümünde bahsettigin gibi bir kuralı yok.

Kimseyi rahatsız edecek bir davranışta bulunmuyorum paylaşım yapıyorum. Kaldıki bunu yapan sadece ben degilim.

Bu kadar stres yapma.