webadam benim sürekli çalıştığım bir firma ve kendi adıma inanılmaz mutluyum ve çalışmaya devam edeceğim. ama bu demek değil ki arkadaş şikayet konusu açamaz bedavaya aldı diye, sonuçta herkes sitesinde emek harcıyor ediyor, "zaten bedava sen git" diye bir şey olamaz.