Ben ücreti yıllık ödedim ve arkadaşlarıma da host açtım.Herkes şikayetçi çok yavaş olduğunu söylüyorlar.Zaten yavaş olmaması mantıksız olurdu kaç tane bedava host dağıtmışlar.Ayrıca arkadaşın dediği gibi sürekli kesinti var.Mysql bağlantısı falan kopuyor