GokhanKara adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
İşi teslim alamadım , sağlık bilmem ne zamanım boşuna gitti hakkında şikayet konusu acacağım ve trade vereceğim.

Başka arkadaşlardan teklif bekliyorum artık beklemeye tahammülüm yok
iş yerinde site aılmıyo eve geçince bakıymda ugraştırayacak bişeyse halledelim.