tolgab adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
İş tarafımızca alınmıştır.
İşi teslim alamadım , sağlık bilmem ne zamanım boşuna gitti hakkında şikayet konusu acacağım ve trade vereceğim.

Başka arkadaşlardan teklif bekliyorum artık beklemeye tahammülüm yok