366 $'da 157$ kesmiş bende de. Neredeyse yarısı kuş olmuş. Bir şey diyebiliyor muyuz? Maalesef... Tarla elin oğlunun. Keser de biçer de... İstediği kılıfa da sokar. Oyunu kimin kuralına göre oynuyorsanız o kurala uyacaksınız mecburen.
Adamların işi o kadar garanti ki. Sonuçta bize cebinden ödeme yapmıyor. Reklam verenden topladığı kaymaktan azcık yalatıyor. Hani bi açık buldun, yapıştırdın. Yine Google'a değil reklam verenlere giydirmiş oluyorsun.
Ayrıca reklam yayınlayanların hepsinin iyi niyetli olmadığını, bu tür önlemlerin bu yüzden gerekli olup sonradan Google adına bir avantaj haline geldiğini de hesaba katmak lazım.
%50 lik kesinti aşırı yüksek bir oran. Olması gereken %0,4 civarı. Yani binde 4.
Peki neden sence bu durum? Ayrıca neye göre olması gereken %0,4?