Üzüldüğümü belirtmeliyim. Böyle hak yiyen tipler yüzünden insan kimseye güvenemez oluyor. İki üyeliğininde banlanacağını düşünüyorum, olması gerekende budur zaten.
İnsaların parasını çalan tiplere kızıyorum ama bu emek hırsızlarına diyecek laf bulamıyorum. Biraz vicdan, merhamet ya..
Teşekkür ederim arkadaşlar ilginizden dolayı.
Bu gibi tipler yüzünden iş yapasım gelmiyor.
Sonra herkes sürekli olarak çalışacak adam arıyor. Bu şekilde uzun vadeli kim çalışmaya tenezzül eder.
Bir ayımı gasp etti bu şahıs. Sayesinde farklı işler alamadım. Yazık değilmi ???