arkadaşlar elimde 3 tane domain var projemiz xxxx.com üzerinden olucak biz .net olanıda aldık ve başka bir xxxxxx.com daha aldık ana domain xxxx.com olucak net ve diğer xxxxxx.com ana domaine yönlenicek tek bir db olucak tek bir host olucak yani ama .net girenler .com yönlenicek fakat farkında olmıcak kullanıcı tarayıcıya xxxx.net yazdımmı xxxx.com açılcak nasıl yapabilirim bunu isimtescilde domainler başka adrese yönlendir bölümü var ordan bunu yapabilirmiyim yoksa başka bir yöntem ilemi yapmalıyım ? başka yöntemle yaparsam diğer iki domainide ana domaindeki nsleremi yönlendirmem gerekiyor