Hocam çok teşekkür ederim tekrar ama VirtualBox ile sanallaştırıp kurmaya çalışıyorum, bir türlü beceremedim. İlk kurulum hoşuma gitmeyince sanal bilgisayarı komple silmiştim, ondan sonra ne DVD ne minimal ne de netinstall kurulumları ile sonuca gidemedim... Hata veriyor kurulum şeklini seçtikten sonra.