Bekq adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Ünal Aysal'ın bu kap olayıyla ilgili bir açıklaması vardı. Artık oyuncuyu kapa bildirmeyeceğiz, bildirince değeri artıyor diye. Yani tam kesinleşmeden bildirmeyeceğiz demişti.

Bana GS'li bir arkadaşım söylemişti. Ne kadar doğru bilmiyorum.
Bunu söylemesi bile ceza sebebidir. Görüşmeler başlandığına dair mecbur söylenmesi gerekiyor. Gizli gizli konuşuyorlar onlar hallededeceğini hallediyo sonra bildiriyor.

Yukardaki söylenen doğru ama ünal aysal bunu söylemez söylerse ceza alır.

Mesela yabancılarla sıkıntı olmaz pekte Yurtiçinde olsa güvenemediğin yöneticilerle görüşmeye başladıklarında mecbur bildiriyor yoksa yine baş ağrıtır.

--R10.NET; Flood Engellendi -->-> Yeni yazılan mesaj 21:21:23 -->-> Daha önceki mesaj 21:17:06 --

Görüşmelere başlanarak yaptığımız ve yapamadığımız transferler:

Ceyhun Gülselam -------> Görüşmelere başlandı ve aldık.
Diego Forlan -------------> Görüşmelere başlandı ama alamadık.
Antonio Reyes -----------> Görüşmelere başlandı ama alamadık.
Tomas Ujfalusi -----------> Görüşmelere başlandı ve aldık.
Luis Fabiano -------------> Görüşmelere başlandı ama alamadık.
Fernando Muslera ------> Görüşmelere başlandı ve aldık.
Felipe Melo ---------------> Görüşmelere başlandı ve kiraladık.
Arda Turan ---------------> Görüşmelere başlandı ve yolladık..
Emmanuel Eboue -------> Görüşmelere başlandı ve aldık.
Abdelkader Keita -------> Görüşmelere başlandı ama alamadık.
Lukas Podolski ----------> Görüşmelere başlandı ama alamadık.
Engin Baytar -------------> Görüşmelere başlandı ve aldık.
Bogdan Stancu ----------> Görüşmelere başlandı ve kiralık yolladık.
Pablo Pino ----------------> Görüşmelere başlandı ve kiralık yolladık.
Albert Riera ---------------> Görüşmelere başlandı ve aldık.
Sercan Yıldırım -----------> Görüşmelere başlandı ve aldık.
Yiğit Gökoğlan -----------> Görüşmelere başlandı ve aldık.
Xherdan Shaqiri ---------> Görüşmelere başlandı ve alamadık.
Kazım Kazım -------------> Görüşmelere başlandı ve kiralık yolladık.
Nordin Amrabat -------> Görüşmelere başlandı ve Hurma satmadı

18 de 9 yapmışısız. Yani bildirim yaptığımız oyuncuların %50’sini alıyoruz.


uA forumdan alıntı