Başka bir konu altına da aynı post'u attım ama henüz cevap gelmedi.. Bir de buraya yazarak sorayım..

Bi sorum var, yardımcı olursanız sevinirim....

Kullandığım şahsi google hesabımla oluşturduğum youtube kanalı ile ilk başta adsense'e başvurdum. Onaylandı. Daha sonrasında "ulan şimdi bu hesapla banlanırız ederiz, eski hesabıma çok garanti olmayan şeyleri yüklemeyeyim, en iyisi yeni bi kanal açayım" dedim ve başka 2 tane kanal açtım. 1'i ingilizce 1'i türkçe içeriğe sahip olsun diye.. Kanalları açıp, adsense başvurusu olayını "şahsi mailim" üzerinden gerçekleştirdim ancak hiçbir mailime adsense'den herhangi bir onay veya red maili gelmedi..
Merak ettiğim şey şu; kanallarımıza daha önce onaylanmış bir adsense hesabı ile ilişkilendirdiğimizde direk olarak işlemler başlıyor mu? yoksa yine bir onaylanma sürecinden mi geçiyor?