Merhabalar,

Arkadaşlar sadece IP adresi alacağız. 3 Adet farklı bloglardan Class C ipler olacaktır. Belki ilerde daha fazlasıda gerek olabilir.

Konuyu nereye açayım dedim en iyi burası olacaktır diye düşündüm.

Saygılar sunarım,