NeuStar adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
yok bÖyle bİr sİteyle uĞraŞmaya zamanim yok teŞekkÜrler. Ben bİrada İlgİsİzlİkten dolayi Çikartiyorum elİmden
Anladım hocam bu siteyle ilgilenilme zorunlulugu yoktur zaten hergün 50 ila 60 arası üye olan var