Cevabınız için teşekkür ederim. Dil konusunda sıkıntı yaşamam. Fakat kurulum konusunda biraz sorun yaşayabilirim. Yani işletim sistemlerini iso olarak bir şekilde sunucu üzerinde v.s mi veriyorlar, ya da nasıl kurulum yapıyoruz pek bilmiyorum. Yani normal makinalara tabii ki kurulum yapabilirim. Fakat ilk olarak bize bir panel mi veriyorlar oradan işletim sistemini nasıl seçip kuruyoruz v.s ilk tetikleme konusunda bilgim yok yani