301 yönlendirmesini bozdun mu hocam? Şimdi 301 yönlendirmesine cezalı domaindeki bütün sorunlar yeni domaine geçiyor. Benim şöyle bir düşüncem var aslında. Yeni domainin ceza sebebi eski domain. 301 Yönlendirmesini bozduğumuz taktirde yaptığımız bütün hatalar düzeltmiş oluyoruz yeni domain tamamıyla temize çıkmış oluyor cezadan kurtulabilme olasılığı var diye düşünüyorum. Bilgisi olan üstatlar bu konuda yardımcı olursa memnun oluruz herkes için faydalı olur.