Çok teşekkür ederim üstadım... xammp'ı kursam,
http://wammu.eu/download/ adresindeki uygulamayı da kurunca ikisini birlikte çalıştırabilirim inşallah değil mi ? Bunun için centos kurulumunda hangi aşamayı seçmeliyim, webserver olarak seçince bir arayüz yüklenmiyor sanırım..