Ödemen yurtiçine mi yurtdışına mı?

(Bu arada: verdiğim teklif yurtdışı ödeme için gayet "mantıklı"ydı, zaten "acil" diye başlattığın konuda hala PP bulamamış olmandan da "mantıklı" anlayışının pek doğru olmadığı anlaşılıyor. )