Merhaba arkadaşlar,

Google geçersiz tıklama bahanesiyle aylık yüksek kesintiler yapıyordu. Bende geçersiz tıklamaya text reklamların sebep olduğunu düşünerek tüm text reklamları kaldırdım. Fakat bugün ödemeler kesinleştiğinde sinir bozucu bir sürprizle karşılaştım. Tam 170 $ kesinti vardı.

Şimdi sizlere soruyorum arkadaşlar 0.12 tbm oranından 1400 geçersiz tıklama yapılabilir mi? Zaten gün içerisinde gelirden yüksek miktarda kesintiler yapılıyor. Peki ay sonu yapılan kesintinin amacı ne? Google tekel diye bizleri bu kadar ezmek zorunda mı?

Forumda bazen görüyorum, daha yüksek kesintiler yaşayan başka arkadaşlar da var. Hadi biraz dertleşelim, nedir bu kesintilerin sırrı?