2 adet programdır. Yaklaşık 3 ay önce satın almıştım. İkisi 180 milyona gelmişti. Lisansları elimdedir. Kullanmadığım için satıyorum ... İyi günler..

--R10.NET; Flood Engellendi -->-> Yeni yazılan mesaj 15:33:47 -->-> Daha önceki mesaj 15:32:51 --

Effe adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Detayları gönderirseniz sevinirim
Ekran görüntüleri eklendir

--R10.NET; Flood Engellendi -->-> Yeni yazılan mesaj 15:34:17 -->-> Daha önceki mesaj 15:33:47 --

utku1 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
çok ayrıntılı bir konu,
teşekkürler
Rica ederim

--R10.NET; Flood Engellendi -->-> Yeni yazılan mesaj 15:34:47 -->-> Daha önceki mesaj 15:34:17 --

abdullahaslan adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Ekran Görüntüsü işlevleri hakkında bilgi verirmisiniz kardeşim
Hocam ekran görüntüsü eklendi.