2 adet programdır. Yaklaşık 3 ay önce satın almıştım. İkisi 180 milyona gelmişti. Lisansları elimdedir. Kullanmadığım için satıyorum ... İyi günler..
--R10.NET; Flood Engellendi -->-> Yeni yazılan mesaj 15:33:47 -->-> Daha önceki mesaj 15:32:51 --
Detayları gönderirseniz sevinirim
Ekran görüntüleri eklendir
--R10.NET; Flood Engellendi -->-> Yeni yazılan mesaj 15:34:17 -->-> Daha önceki mesaj 15:33:47 --
çok ayrıntılı bir konu,
teşekkürler
Rica ederim

--R10.NET; Flood Engellendi -->-> Yeni yazılan mesaj 15:34:47 -->-> Daha önceki mesaj 15:34:17 --
Ekran Görüntüsü işlevleri hakkında bilgi verirmisiniz kardeşim
Hocam ekran görüntüsü eklendi.