bilenyok adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Domain'i satın aldım, aldığımda parktaydı. Muhtemelen uzun süredir pasif dediğim gibi.

Hafifçe dürtelim bakalım gelecektir umarım

Teşekkürler yorumunuz için.
Umarım banlı çıkmaz.

Ben teşekkür ederim, hayırlı geceler dilerim.