sezgin adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Hocam elinize sağlık grafik tasarım çok hoş yalnız footer alanı inanılmaz yüksek olmuş hata değil ama bu benim görüşüm ve eleştirim Ayrıca script çok hoş olmuş elinize sağlık.
O footer biraz farklı olsun diye yapıldı üstad, Bence normal sitelerden ayrıldı daha iyi oldu

Reklam alanları da belirlenmiştir.

Reklam Alanları
  1. Sağ Kayan
  2. Sol Kayan
  3. Anasayfa 728x90
  4. Kategori 728x90
  5. Oyun Öncesi Sayfası Kutu 300x250
  6. Oyun Oynama Sayfası 300x250 Kutu
  7. Blog da Yazı Sayfası Üst 468x60 veya 728x90
  8. Blog da Yazı Sayfası Alt 468x60 veya 728x90

Bence bu alanlar gayet yeterli gelecektir.