bir arkadaş mantıklı bir açıklama yapmıştı şirketler reklamlar için yıllık para ayırıyorlar bunu yıl başlarında az kullanıyorlar yıl sonunda eğer ellerinde o yılın reklamlarına ayrılan paradan para kalırsa yıl sonunda daha çok reklam veriyorlar diye.