Merhaba arkadaşlar.
Lise bitti üniversite sınavlarına hazırlanıyorum. Yaşım 20. Sağlık sigortasını babamdan yararlanıyordum ben ama şimdi yaş dolunca nüfüstan gelir testi yaptırdık. Genel sağlık sigortası için 37 TL yatırmam gerekiyormuş.
Yani genel sağlık sigortası 37 TL'lik borcu nereye yatırıyorum acaba ? Onun hakkında bir bilgim yokta. Ziraat bankasına mı yatırıyorum, hangi bankaya ne diyerek yatırıyorum acaba ? Bilgisi olan arkadaşlar yardımcı olabilirse.