Sehidim adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Üstadım evet hak veriyorum buda bir sebeb ama bana bildirdikleri ban sebebi geçersiz tıklanma.. bundan önceki 2 3 yıl süresince belirtiğini linkdeki görüntüler yine vardı ve onlara rağmen onay almış ve reklamları 2 3 yıl yayınlamıştım..

Bir anlam veremiyorum..


Son zamanlarda kayıtlarımızı gözden geçirirken AdSense hesabınızın
AdWords reklamverenleri için önemli bir risk oluşturduğunu fark ettik.
Hesabınızın yayıncı ağında tutulması reklamverenlerimiz açısından
gelecekte mali açıdan zararlı olacağından, hesabınızı devre dışı
bırakmaya karar verdik.
Az önce bir arkadaşta benzer sebeb den ötürü banlanmış ona verdigim cevabı sizinde okumanızı isterim.

https://www.r10.net/1066563950-post2.html