Konu
Oylar Stock'a :D
06-01-2013, 13:19:16
#20
qktq
Spor bölümün'de çoğu attığım mesaj'ı yine yazıyorum. Fanatik bir Gençlerbirliği taraftarıyım istanbul takımlarından(gb,gs,bjk) nefret ederim ama Milliyetçi biri olduğum için ve burada önemli olan Türkiye'nin ismi duyulması için oyumu verdim.