Spor bölümün'de çoğu attığım mesaj'ı yine yazıyorum. Fanatik bir Gençlerbirliği taraftarıyım istanbul takımlarından(gb,gs,bjk) nefret ederim ama Milliyetçi biri olduğum için ve burada önemli olan Türkiye'nin ismi duyulması için oyumu verdim.