Sayıları büyükten küçüğe dizme olayında 2 taneden fazla sayı varsa iç içe iki döngüye ihtiyacın var. Ben şemadan falan anlamam, diğer konunda yazdım beğenmedin fazlasını istedin ondan yazmadım bak sana şöyle anlatayım.

A[i] diye bir dizimiz var içinde sayılar var.
temp diye bir geçici sayıyı tutma değişkenimiz olsun
i ve j değişkenleride dizi ve döngüler için olsun.

iç içe iki döngü işlemi şöyle çözer

for( i=0; i<10; i++)

for (j=0; j<10; j++)

if (A[i] > A[i+1])

temp = A[i];
A[i] = A[i+1];
A[i+1] = temp;

Yukarıdaki şunu yapıyor eğer sıralama 3,2,1,5,9,0 gibiyse bunu 0,1,2,3,5,9 haline getirir.

Sen bu sözde kod sisteminden şema çıkaramıyorsan bence bölümü bırak memlekete daha faydalı olacağın bir işe gir çalış.