Arkadaşlar Merhaba.
Faks Bağlattım baglantı testlerınde sorun görünmüyor ancak ofisten faks gönderdiğimde hata alıyorum.sanırım otomatik yanıt ayarlarından onuda şuan ayarladım diye düşünüyorum

şuan çalışan aktif faksı bulunanlar deneme amaçlı 1 sayfa faks gönderebilir mi?
Teşekkürler...