EmreDnmz adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Keşke yedeğini alsaydın hocam, geçmiş olsun..
Maalesef herşeyin değeri gidince anlaşılıyor, işler dışında hemen hemen yarısı yedekliydi ama olan portfolyom ve hazırladığım işler oldu. Çok teşekkürler..