Herkese merhabalar;
Dün sabah yaşadığım talihsiz bir olay nedeniyle işlerimin olduğu bilgisayarım çöktü. Bilgisayarı an itibariyle servisten almış bulunmaktayım, ancak içindeki verilerin büyük bir bölümü (%85-90) oranında kurtarılamadı. Bunların içinde müşterilerim için hazırladığım yazılarım, bütün yazı ve grafik arşivim de vardı. Verileri kendi imkanımla kurtarmaya çalışıyorum, ama servisin verdiği bilgiye göre o da çok düşük bir ihtimalmiş. Yaklaşık 1000-1500 TL'lik arşivim kayboldu.
Halihazırda işini yaptığım üyelerden bu durum için özür diliyorum. Şuan halihazırda 8 üyeden sipariş almıştım, üyelere teker teker ulaşıp ek zaman isteyeceğim. Ulaşamadığım üyeler için de buradan ek süre ricasında bulunuyorum. Eğer "yok benim işimi zamanında bitireceksin" derseniz bunu şuan maalesef yapamıyorum, ancak eğer talebiniz olursa oluşan maddi kaybınızı da bir miktar da olsa telafi edebilirim. Herkese iyi akşamlar dilerim..
Batuhan KARALAR