bilcoder adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
St Max öneririm. Çok çok gezmiştim. Öyle bir gidiyordu ki kendimi arabada zannediyordum. Şarjıda çok yetiyordu.
hangi modelini önerirsin hocam