Merhaba,
Selamün Aleyküm değerli R10
www.sehidim.com adına açtığımz 8 10 yıllık bir adsense hesabımız olmasına ragmen reklamları ara ara yayınlamış zira bu süre sonun da da 100$ lık bir çek almıştık..
Çeki bozdurmayıp hesapta birikmesini istemiş biriken meblağıda ya sitenin giderlerine yada sitenin içeriği ile ilgili hayır kurum ve vakıflarına bağışta bulunmak istemiştik.
Zira çekimizin gönderildiği tarihden bir ay sonra Domainimiz geçersiz tıklanma vs. sebebi ile Banlandı..
Almadığımız 100$ gitti üstüne birde ban yedik..
Şimdi kendime sorduğum soruyu sizlere de soruyorum bunu ben yapmadıysam kim yaptı ? 10 yılda yapmadığımızı neden 1 ay içinde yapalım böyle bir amacımız olsa 100$ ı neden bozdurmayalım. ?
Kısacası bu hesabın tekrar açılmasını nasıl sağlarız ? Yada açılır mı ? Burda Google ne yapıyor ?
Sitemiz
www.sehidim.com