table adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
kaskta al
güzel fikir ama halen alacağım elektrikli bisikleti bulamadım



buda güzele benziyor sanki

1 ocak 2013'ten itibaren elektrikli bisiklet kullananlarda kask takmak zorundaymış