MasterUnion adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Forumda pro'yu pek sevmiyorlar. Sebebini bilmiyorum
Sebebi basit.

Bizim milletimize şöyle bir şey enjekte etmişlerdir.Nedir o dersen eğer Ucuz etin suyu kara olur demişler.
Aynı şey info içinde geçerli yurt dışında adamlar almak için birbiriyle kapışırken bizimkiler bedavadan veriyor.Yada satılamıyor.

Birde com,net,org diye tutturan arkadaşlar varki onları sorma gitsin.Psikolojik baskı sonucu oluşmuş birşey.Allahtan tv,co gibi uzantılar varda biraz olsun bu etkiyi ortadan kaldırıyor.