Televizyon başında iken okadar sinirlenmiştim ki ahlak yoksunu şeref yoksunu insan ! birde atıp tutuyor yok ben kimseyi yarı yolda bırakmadım bırakmam şunu yaparım bunu yaparım hayrını görme o paranın İNŞALLAH !