20 aralıkta dalgalanma sonucu hitim 30k'dan 3k ya düşmüştü.O sürede sadece bir kaç içerik girdim ve bekledim şuan ise eski kelimelerde aynı yerime gelmiş ve konularda da baya bir üste çıkmış durumdayım. Bence gist.github saçmalı ve spamcıların ömrü çok kısaldı bir kaç güne kadar google'ın algoritması düzelip sağlam siteler hakettiği yere gelecektir.Ayrıca bariz hit artışı yaşayan haber siteleride epey bir düşüşe geçecektir. Sabretmek en iyisidir.