Selamlar,
başlığı doğru mu açtım emin değil ama yapmak istediğim şey şu aslında.
Kayıtlı kullanıcılarım eğer sisteme login olmuş ise, başka bir bilgisayardan yada tarayıcıdan aynı kullanıcı adı ile giriş yapılmasın. Bu kullanıcı şu anda başka bir bilgisayarda aktif diye bir uyarı versin istiyorum. Mantığı nedir bilen var mı?