KARTALBEY adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
burada domaine göre değil konu açana göre yorum yapılıyor, yanlış işler.
Bu yorumunuza kesinlikle katılıyorum. Diyelim ki x kişi var r10'un daimi üyelerinden ve çok iyi domainleri var. O x şahısı buraya gelip aynı domainlerin değerlendirmesini istese yorumlar ve yorum sayısı çok farklılık gösterir. Bu arada domainlere gelince 2-5-8 domainlerin iyi olduğuna ben de katılıyorum. Diğerleri o kadar iyi değil hocam. Umarım iyi değerlendirebilirsiniz...