Yok yav, ondan değil de yazdığın yoruma bakıyorum, anlamaya çalışıyorum, ben takip ettiğim domainleri, araştırdığım domainleri tek tek listeliyorum, belki günlerce listemde kalıyorlar, onların üzerinde düşünüyorum, proje geliştiriyorum, ben olsam ne yaparım, alıcı benden hangi amaçla alır düşünüyorum, sonra bunlara cevap bulduklarımı ayırıyorum, ondan sonra bunlardan tam aranma oranlarına bakıyorum, ondan sonra bunlardan da bazıları öne çıkıyor ve bunlardan en göze batanlarını almaya çalışıyorum, bu süreç bu şekilde tamamlanmış oluyor. O nedenle hevesle bi anda aklıma gelince heyecanlanıp almıyorum bunu kasdettim. Senin yorumda 10 tane domain için hiçbirini beğenmedim diyorsun, beğenmeyebilirsin ancak bu yol gösterici bir yorum olmalı olumsuz bile olsa. Eleştiri olumsuz bile olsa yol gösteriyorsa aslında olumludur. Ama bu yorumda onu göremedim. Sana karşı da sitem olsun diye bu şekilde cevap yazmadım
Kaldı ki diğer konularda yorum yazılan domainlere bakıyorum, aklıma hep şu söz geliyor "körler sağırlar birbirini ağırlar"....
Velhasılıkelam lafı fazla uzatmayacağım, olumlu yada olumsuz herkesin yorumunu özellikle bekliyorum, ancak lütfen gıcıklık olsun diye değil de olumsuz bile olsa yol gösterici yorumlar olursa sevinirim. Herkese çalışmalarında başarılar dilerim.