brown adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
farkettiyseniz konuyu açtığınız yeri sorgulamadım, sakıncası olur mu demişsiniz ben de ona göre cevap yazdım

zira 20k lık sitemde kullanıyordum fakat bu durum kategoriye göre de değişmekte, ayrıca sandbox riski de var. yazı başına belirli limitlerle çekmelisiniz.

veritabanı açısından yaptığım kritik de bunu kullandıktan sonra düzenli bir db ye sahip olmayacağınızdı. tabi ayrı tabloda eşlerseniz sonradan kaldırabilirsiniz.
Özür dilerim yanlış anlamış olabilirim sizi. bazı eklentiler ile yapılıyor bir eklenti de okudumda düzenli haftalık silme var başlıkları en fazla kaç tane yazı istiyorsan o şekilde falan onu kullanmayı düşünüyorumda işte yorumları bekliyorum