Arkadaşım adam yapıyosa sizene? teşvik ediyorsa eğer orda güzel güzel tatlı tatlı maaşını alan sözüm ona çoğunun yardımına koşmayan editör ve calışanlaramı calışıyosunuz siz? bırakında google calışanları arasın bulsun reklamlara teşvik edenleri. Siz zannediyomusunuzki google temiz reklam çıkarsın yada sizi birgün saçma sebepten banlasın naparsınız. Herkes işini yapsın bence ispiyoncumu webmastermi yada google çalışanımı olacaksınız bunu sorun kendinize, ne yaparım ne kazanırım? yada kim kazanır uzarda uzar.
Bu memleket senin gibi düşünenler yüzünden bu halde...